reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juro Bakoš

Juro Bakoš

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prekladateľ s karmou bohéma. Zoznam autorových rubrík:  Temná je nocObojručákom naplochoArtopsiePsiareň

reklama

Temná je noc

Tá menšia z dvoch hánb

Juro Bakoš

Tá menšia z dvoch hánb

Rád by som sa poďakoval premiérovi a predsedovi parlamentu za ich uvedomelý prejav zodpovednosti a chochmesu. Málokedy nám k tomu táto štátotvorná dvojka dá dôvod, preto treba využiť príležitosť, chytiť ju za pačesy, a povzbudiť oboch do ďalších podobných bohumilých počinov.

  • 26. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 4
Justičný omyl v kravate

Juro Bakoš

Justičný omyl v kravate

Moje ďalšie zastavenie na ceste bádania v temnotách zločinu a trestu, a zvlášť trestu definitívneho, má na svedomí Štefan Harabin. Súčasný minister spravodlivosti ma totiž v nedeľu utvrdil v tom, že udeľovanie trestu smrti už do právomoci našich sudcov patriť nesmie. Pravdu povediac, sudcom ako Harabin by som nezveril ani rozhodovanie o príchutiach do guláša. A guláš toho znesie veľa, avšak ten, ktorý svojimi vyjadreniami, správaním a vôbec pôsobením varí tento minister, už musia ohrdnúť aj túlavé psy.

  • 19. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 800x
  • 0
Hrdelný trest pre Fritzla

Juro Bakoš

Hrdelný trest pre Fritzla

Josef Fritzl má popri zástupu zvráteností niekde v poslednom rade na svedomí aj moje prehodnotenie otázky trestu smrti. Doteraz som bol totiž odporcom tohto hrdelného trestu z viac-menej osobných dôvodov.

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 174x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu